Tarifa Spanje

21 februari 2018 - Tarifa, Spanje

Vandaag woensdag 21 februari
Na een frisse nacht geslapen te hebben in onze tentjes was iedereen lekker vroeg wakker.
Wij vroege vogels gingen lekker naar de camping winkel maar helaas was deze pas om
acht uur open, dus moesten we een kwartier wachten. Na ons ontbijt de auto's snel pakken en weer verder richting Tarifa. Dit bleek een flinke route te worden want het was door de bergen op 2000 meter hoogte. Het eerste probleem was een tankstation zoeken voor onze Subaru rijders want dat 'zuipschuitje' moest weer benzine hebben. De docenten daar in tegen hebben wat meer pech gehad, zij hebben een hele mooie ster in de ruit gekregen door een steen die van de vrachtwagen was gevallen. Er zijn echter geen gewonden gevallen dus we zijn veilig aangekomen in Tarifa. Hier hebben we lekker het tentje opgezet met een biertje erbij, want ja, dat mag niet mee morgen naar Tanger.

Moreno D. PS. check ook vooral onze nieuwe foto's en filmpjes

1. N. Bergmans:
    24 februari 2018
    Prachtig. Ik volg jullie reis iedere dag. Ik heb deze reis 20 jaar geleden gedaan. Liftende van Klimmen naar Bamako.
  2. N. Bergmans:
    24 februari 2018
    Ik zie op de auto dat een van jullie sponsoren is Auto Maessen uit Klimmen. Mijn dorpsgenoot.