Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Wim Buijsen. Docent aan het Techniekcollege Zuid Limburg, afdeling motorvoertuigentechniek. Al jaren betrokken bij het project Go for Africa.

Ga nu voor de 4e keer met de auto naar Gambia in West Afrika. Iedere reis is anders.

Paul van Deurse. Docent aan het Techniekcollege Zuid Limburg, afdeling motorvoertuigen techniek. Ik maak deze reis voor de eerste keer en benieuwd wat me te wachten staat.

Team Subaru: Student Paul Geelen en Lon Welman (en vader Leon Welman). Onze stage plaatsen zijn in Baila en Ziguinchor in Zuid-Senegal. Naast een leuke tijd te hebben met de hele groep, is de hoofdzaak dat we de jongeren van onze scholen veel kunnen leren!

Over onze reis

Go for Africa 2018. Nu ook weer, na alle voorbereidingen, een spannend avontuur.

De reis. Vanuit Bakel, met 2500 autobaan kilometers naar Zuid Spanje. De oversteek naar Marokko. Via Fes door het atlasgebergte naar oost Marokko. Door een zand woestijn naar West Marokko. Langs de kunst vervolgen we een lange weg naar Zuid Marokko. Hier gaan we de grens over naar Mauritanië. Dwars door de Sahara woestijn naar Zuid Mauritanië  passeren we de grens naar Senegal. Effe naar Lacros (eindpunt Dakar Rally) en door naar de grens van Gambia. Effe bijkomen en dan verder naar Zuid Senegal.